poniedziałek, 2 stycznia 2012

Nowy rok a więc i nowe postanowienia..
Co roku obiecujemy sobie mnóstwo rzeczy: w tym roku napewno schudnę, nauczę się nowego języka, tym razem to już napewno będę bardziej zorganizowana etc.
I co roku jest tak samo: po tygodniu zapominamy już o czym to postanowiliśmy:)
A jednak pomimo wszystko ja lubie postanawiać,nawet jeśli to na chwilę.
Lubię Nowy Rok,bo kojarzy mi się z czymś nowym,z możliwością zaczęcia na nowo :)

W związku z powyższym założyłam ten blog aby uwiecznić w nim ten wspaniały rok (oraz kolejne;))

2 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie :)
    Życzę powodzenia w pisaniu i wytrwałości.

    Ja z reguły nie robię noworocznych postanowień. Realizuję już te rozpoczęte :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa co będziesz nam prezentować.Zapewniam ,że to dobra zabawa(i trochę pracy).Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń